Kolor | Trek Black/Radioactive Red Lithium Grey/Brushed Chrome |
---|---|
Opis | Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze.. Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda SL najszybszą w historii, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach. Poradzi sobie bez problemu z największymi podjazdami, najostrzejszymi zjazdami i zakrętami oraz najszybszymi sprintami. Wysokowydajny napęd Shimano Ultegra gwarantuje płynną i precyzyjną zmianę biegów na światowej klasy poziomie. |
Rama | Ultralight 500 Series OCLV Carbon, Ride Tuned performance tube optimization, tapered head tube, internal routing, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Rozmiar Ram | 60; 62; 52; 47; 54; 50; 56; 58 |
Widelec | Émonda SL full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12 |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Pro, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Elite VR-C, alloy, 31.8mm, 100mm reach, 124mm drop |
Manetki | Shimano Ultegra R8025, short-reach lever, 11 speed |
Hamulce | Shimano Ultegra hydraulic disc, flat mount |
Korba | Shimano Ultegra R8000, 52/36 |
Środek Suportu | Bontrager R2 Hard-Case Lite, aramid bead, 60 tpi, 700x28c |
Przerzutka przód | Shimano Ultegra R8000, braze-on |
Przerzutka Tył | Shimano Ultegra R8000, short cage, 30T max cog |
Kaseta | Shimano Ultegra R8000, 11-30, 11 speed |
Opony | Bontrager R2 Hard-Case Lite, aramid bead, 60 tpi, 700x28c |
Wspornik siodła | Bontrager carbon seatmast cap, 20mm offset |
Siodło | Bontrager Aeolus Comp, steel rails |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.