Kolor | Quicksilver/Brushed Chrome Carbon Blue Smoke/Metallic Blue |
---|---|
Opis | Dostajesz w zamian naprawdę wiele: Émonda SL 5 Disc jest lekka, szybka, przyjemna i gotowa na ściganie. Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda SL najszybszą w historii, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach. To idealne usprawnienie względem aluminiowej szosówki. Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze.. |
Rama | Ultralight 500 Series OCLV Carbon, Ride Tuned performance tube optimization, tapered head tube, internal routing, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Rozmiar Ram | 62; 56; 50; 54; 58; 60; 47; 52 |
Widelec | Émonda SL full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12 |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Elite, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Comp VR-C, alloy, 31.8mm, 100mm reach, 124mm drop |
Manetki | Shimano 105 R7025, short-reach lever, 11 speed |
Hamulce | Shimano 105 hydraulic disc, flat mount |
Korba | Shimano 105 R7000, 50/34 (compact) |
Środek Suportu | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x28c |
Przerzutka przód | Shimano 105 R7000, braze-on |
Przerzutka Tył | Shimano 105 R7000, short cage, 30T max cog |
Kaseta | Shimano 105 R7000, 11-30, 11 speed |
Opony | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x28c |
Wspornik siodła | Bontrager alloy seatmast cap, 10mm offset |
Siodło | Bontrager P3 Verse, steel rails |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.