Kolor | Carbon Smoke/Factory Orange |
---|---|
Opis | Kaseta 12-rzędowa pozwala na bardziej precyzyjne dobranie kadencji. Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda SL najszybszą w historii, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach. Wyposażony w miernik mocy SRAM Force AXS zwiększający wydajność jazd treningowych od samego początku. Poradzi sobie bez problemu z największymi podjazdami, najostrzejszymi zjazdami i zakrętami oraz najszybszymi sprintami. |
Rama | Ultralight 500 Series OCLV Carbon, Ride Tuned performance tube optimization, tapered head tube, internal routing, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Rozmiar Ram | 47; 56; 58; 62; 52; 54; 50; 60 |
Widelec | Émonda SL full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12 |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Pro, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Pro VR-C, OCLV Carbon, 31.8mm, Di2 routing, 100mm |
Manetki | SRAM Force eTap AXS, 12 speed |
Hamulce | SRAM Force hydraulic disc, flat mount |
Korba | SRAM Force AXS Power Meter, 48/35, DUB spindle |
Środek Suportu | Bontrager R2 Hard-Case Lite, aramid bead, 60 tpi, 700x25c |
Przerzutka przód | SRAM Force eTap AXS, braze-on |
Przerzutka Tył | SRAM Force eTap AXS, Orbit chain management, 33T max cog |
Kaseta | SRAM Force XG-1270, 10-33, 12 speed |
Opony | Bontrager R2 Hard-Case Lite, aramid bead, 60 tpi, 700x25c |
Wspornik siodła | Bontrager carbon seatmast cap, 20mm offset |
Siodło | Bontrager Aeolus Comp, steel rails |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.