Kolor | Purple Abyss Slate to Trek Black Fade |
---|---|
Opis | Wygląd i osiągi roweru karbonowego w cenie roweru z aluminium: Technologia niewidocznych spawów Invisible Weld i cieniowane rury zapewniają dynamiczny wygląd, niską masę i niesamowite prowadzenie. Możesz zdobywać szczyty wzniesień z dużą szybkością, pokonywać zakręty jak na szynach i pewnie pędzić po zjazdach. Hamulce tarczowe zapewniają lepszą skuteczność hamowania oraz dodatkowy prześwit na szersze i stabilniejsze opony. Sprawdzona geometria H2 zapewnia własności jezdne zdolne stanąć w szranki z o wiele droż |
Rama | Ultralekkie Alpha Aluminium Serii 300, technologia niewidocznych spawów Invisible Weld Technology, zwężana główka ramy, wkład suportu BB86.5, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 mm, wewnętrzne prowadzenie linek, kompatybilna z DuoTrap S |
Rozmiar Ram | 60; 52; 56; 64; 58; 54; 47; 62; 50 |
Widelec | Émonda z włókna węglowego pod hamulce tarczowe, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, h |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Elite, 31,8 mm, 7 stopni, w zestawie uchwyt komput |
Kierownica | Bontrager Comp VR-C, 31,8 mm |
Manetki | Shimano 105, 11-biegowe |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 flat mount |
Korba | Shimano 105, 50/34 (kompakt) |
Środek Suportu | Bontrager R1 Hard-Case Lite, 700 x 25c |
Przerzutka przód | Shimano 105, zintegrowana |
Przerzutka Tył | Shimano 105 |
Kaseta | Shimano 105, 11-28, 11-biegowa |
Pedały | Niedołączone |
Obręcze | Bontrager z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi i osią przelotową 12 mm;Bontrager z uszczelnianymi |
Opony | Bontrager R1 Hard-Case Lite, 700 x 25c |
Wspornik siodła | Bontrager z włókna węglowego, 2-śrubowe jarzmo, 27,2 mm, prz |
Siodło | Bontrager Montrose Comp, szyny ze stopu chromo-molibdenowego |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.