Kolor | Radioactive Red to Marigold Fade Lithium Grey |
---|---|
Opis | Wygląd i osiągi roweru karbonowego w cenie roweru z aluminium: Technologia niewidocznych spawów Invisible Weld i cieniowane rury zapewniają dynamiczny wygląd, niską masę i niesamowite prowadzenie. Możesz zdobywać szczyty wzniesień z dużą szybkością, pokonywać zakręty jak na szynach i pewnie pędzić po zjazdach. Hamulce tarczowe zapewniają lepszą skuteczność hamowania oraz dodatkowy prześwit na szersze i stabilniejsze opony. Sprawdzona geometria H2 zapewnia własności jezdne zdolne stanąć w szranki z o wiele droż |
Rama | Ultralight 300 Series Alpha Aluminum, Invisible Weld technology, tapered head tube, Control Freak internal routing, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Rozmiar Ram | 64; 56; 50; 60; 52; 58; 47; 62; 54 |
Widelec | Émonda SL full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12 |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Elite, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Comp VR-C, alloy, 31.8mm, 100mm reach, 124mm drop |
Manetki | Shimano Tiagra R4725, 10 speed |
Hamulce | Shimano Tiagra hydraulic disc |
Korba | Shimano Tiagra 4700, 50/34 |
Środek Suportu | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x25c |
Przerzutka przód | Shimano Tiagra 4700, braze-on |
Przerzutka Tył | Shimano Tiagra 4700, long cage, 34T max cog |
Kaseta | Shimano Tiagra HG500, 12-28, 10 speed |
Opony | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x25c |
Wspornik siodła | Bontrager Approved, alloy, 27.2mm, 8mm offset |
Siodło | Bontrager P3 Verse, steel rails |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.