Kolor | Amethyst Navy Carbon Smoke/Viper Red Matte Onyx Carbon Radioactive Coral to Yellow Fade Navy Carbon Smoke/Blue |
---|---|
Opis | Najszybsza na podjazdach rama Treka jest aerodynamiczna, waży mniej niż 700 g i jeździ jak marzenie. Napęd oparty na SRAM Force eTap AXS działa inteligentnie, płynnie i całkowicie bezprzewodowo. Włókno węglowe OCLV Serii 800 to nasz najlżejszy laminat w historii. Koła Aeolus Pro 37 zostały stworzone z myślą o podjazdach i opracowane jednocześnie z modelem Émonda. |
Rama | Ultralight 800 Series OCLV Carbon, Ride Tuned performance tube optimization, tapered head tube, internal routing, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Rozmiar Ram | 54; 52; 50; 60; 56; 58; 62; 47 |
Widelec | Émonda SLR full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 1 |
Kierownica | Bontrager Aeolus RSL Integrated bar/stem, OCLV Carbon, Di2 r |
Manetki | SRAM Force eTap AXS, 12 speed |
Hamulce | SRAM Force eTap AXS hydraulic disc, flat mount |
Korba | SRAM Force, 48/35, DUB spindle |
Środek Suportu | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramid bead, 120 tpi, 700x25c |
Przerzutka przód | SRAM Force eTap AXS, braze-on |
Przerzutka Tył | SRAM Force eTap AXS, 36T max cog |
Kaseta | SRAM Force XG-1270, 10-33, 12 speed |
Opony | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramid bead, 120 tpi, 700x25c |
Wspornik siodła | Bontrager carbon seatmast cap, 20mm offset |
Siodło | Bontrager Aeolus Elite, austenite rails |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.