Kolor | Crystal White/Alpine-Dark Blue Fade Radioactive Red/Trek Black Matte Dnister Black /Gloss Trek Black |
---|---|
Opis | W przypadku e-MTB konstrukcja full suspension kompletnie zmienia warunki gry: wyrównuje trudny teren, dzięki czemu możesz w pełni wykorzystać system wspomagania pedałowania Bosch. Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów. Koła Wide Line Comp 30 zapewniają lepsze podparcie przekładające się na poprawę trakcji i kontroli. Do tego, całkowicie bezdętkowa konstrukcja pozwala zmniejszyć ciężar i uniknąć przebić. Kontroler Kiox wyświetla w kolorze informacje do |
Rama | Alpha Platinum Aluminum, Removable Integrated Battery (RIB), tapered head tube, Knock Block, internal routing, Motor Armor, magnesium rocker link, rack and fender mount, ABP, Boost148, 100mm travel |
Rozmiar Ram | L (29" wheel); XS (27.5" wheel); XL (29" wheel); M (29" wheel); S (27.5" wheel) |
Widelec | RockShox 35 Gold RL, DebonAir spring, Motion Control damper, lockout, tapered steerer, 44m |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Elite, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree, 70mm l |
Kierownica | Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise |
Manetki | Shimano SLX M7100, 12 speed |
Hamulce | Shimano M6120 4-piston hydraulic disc |
Korba | E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165mm length |
Środek Suportu | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 27.5x2.40" |
Przerzutka Tył | Shimano XT M8100, long cage, 51T max cog |
Kaseta | Shimano SLX M7100, 10-51, 12 speed |
Pedały | VP-536 nylon platform |
Opony | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 27.5x2.40" |
Wspornik siodła | TranzX JD-YSP18 dropper, internal routing, 31.6mm |
Siodło | Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.