Kolor | Crimson/Lithium Grey Dark Aquatic/ Trek Black Matte Gunmetal/Matte Black |
---|---|
Opis | Rower ten wyposażyliśmy w błotniki, bagażnik tylny i oświetlenie zasilane z akumulatora, dzięki czemu jest natychmiast gotowy do jazdy, nawet po zmroku. Kontroler Kiox z kolorowym wyświetlaczem przekazuje informacje dotyczące jazdy, nawiązuje łączność z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth? oraz ma wbudowane zabezpieczenie przed kradzieżą. Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów. Rama w rozmiarze S ma wygiętą rurę górną, dzięki której łatwie |
Rama | Alpha Platinum Aluminum, Removable Integrated Battery (RIB), tapered head tube, Knock Block, internal routing, Motor Armor, magnesium rocker link, rack and fender mount, ABP, Boost148, 100mm travel |
Rozmiar Ram | XL (29" wheel); S (27.5" wheel); XS (27.5" wheel); L (29" wheel); M (29" wheel) |
Widelec | SR Suntour XCR 34, air spring, LO R damper, hydraulic lockout, tapered steerer, 44mm offse |
Wspornik Kierownicy | Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise |
Manetki | Shimano Deore M4100, 10 speed |
Hamulce | Tektro HD-M275 hydraulic disc |
Korba | FSA Bosch CK-220, 36T ring |
Środek Suportu | Bontrager LT4 Expert, reflective strip, wire bead, 60 tpi, 29x2.40"" |
Przerzutka Tył | Shimano Deore M5120, long cage |
Kaseta | Shimano Deore M4100, 11-46, 10 speed |
Pedały | VP-536 nylon platform |
Opony | Bontrager LT4 Expert, reflective strip, wire bead, 60 tpi, 29x2.40"" |
Wspornik siodła | TranzX JD-YSP18 dropper, internal routing, 31.6mm |
Siodło | Bontrager Commuter Comp, 165mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.