Kolor | Azure/Nautical Navy Lithium Grey/Trek Black Radioactive Red/Trek Black Matte Solid Charcoal/Matte Miami |
---|---|
Opis | System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi a dodatkowo możesz założyć koszyk na bidon. Ten rower poszerza horyzonty: najwyższej klasy system Bosch tak samo dobrze sprawdza się podczas dojazdów do pracy, rekreacyjnych przejażdżek, jak i dających niesamowitą radość szaleństw na szlakach. Kontroler Purion oferuje funkcję w |
Rama | Alpha Platinum Aluminum, Removable Integrated Battery (RIB), tapered head tube, Control Freak internal routing, Motor Armor, Boost148, 12mm thru axle |
Rozmiar Ram | L (29" wheel); S (27.5" wheel); XL (29" wheel); XS (27.5" wheel); M (29" wheel) |
Widelec | SR Suntour XCM 34, coil spring, preload, lockout, tapered steerer, 44mm offset, Boost110, |
Wspornik Kierownicy | Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree, 70mm l |
Kierownica | Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise, 750mm width |
Manetki | Shimano Deore M4100, 10 speed |
Hamulce | Tektro HD-M275 hydraulic disc, 203mm rotors |
Korba | FSA Bosch CK-220, 36T ring, 165mm length |
Środek Suportu | Bontrager XR3 Comp, wire bead, 30tpi, 29x2.30"" |
Przerzutka Tył | Shimano Deore M5120, long cage |
Kaseta | Shimano Deore M4100, 11-46, 10 speed |
Pedały | VP-536 nylon platform |
Opony | Bontrager XR3 Comp, wire bead, 30tpi, 29x2.30"" |
Wspornik siodła | Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset, 400mm length |
Siodło | Bontrager Commuter Comp, 165mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.