Powerfly 4

Trek Bikes Powerfly 4 Cena 16779 zł
Kolor Azure/Nautical Navy Lithium Grey/Trek Black Radioactive Red/Trek Black Matte Solid Charcoal/Matte Miami
Opis System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi a dodatkowo możesz założyć koszyk na bidon. Ten rower poszerza horyzonty: najwyższej klasy system Bosch tak samo dobrze sprawdza się podczas dojazdów do pracy, rekreacyjnych przejażdżek, jak i dających niesamowitą radość szaleństw na szlakach. Kontroler Purion oferuje funkcję w
Rama Alpha Platinum Aluminum, Removable Integrated Battery (RIB), tapered head tube, Control Freak internal routing, Motor Armor, Boost148, 12mm thru axle
Rozmiar Ram L (29" wheel); S (27.5" wheel); XL (29" wheel); XS (27.5" wheel); M (29" wheel)
Widelec SR Suntour XCM 34, coil spring, preload, lockout, tapered steerer, 44mm offset, Boost110,
Wspornik Kierownicy Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree, 70mm l
Kierownica Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise, 750mm width
Manetki Shimano Deore M4100, 10 speed
Hamulce Tektro HD-M275 hydraulic disc, 203mm rotors
Korba FSA Bosch CK-220, 36T ring, 165mm length
Środek Suportu Bontrager XR3 Comp, wire bead, 30tpi, 29x2.30""
Przerzutka Tył Shimano Deore M5120, long cage
Kaseta Shimano Deore M4100, 11-46, 10 speed
Pedały VP-536 nylon platform
Opony Bontrager XR3 Comp, wire bead, 30tpi, 29x2.30""
Wspornik siodła Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset, 400mm length
Siodło Bontrager Commuter Comp, 165mm width

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie elektryczne
Trek Powerfly 7 23979 zł
Trek Powerfly FS 4 500 21979 zł
Trek Powerfly FS 4 Equipped 25279 zł

Rowery Górskie Elektryczne

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.