Kolor | Gloss Mulsanne Blue/Matte Trek Black Trek Black/Carbon Smoke |
---|---|
Opis | Płynnie jeżdżący, wygodny i dający mnóstwo radości rower w cenie, która nie przyprawi o zawał. Stabilna geometria długodystansowa: Endurance zapewnia komfort i pewność. Wyjątkowy, zagięty w kierunku haków widelec z włókna węglowego z IsoSpeed, pochłania wstrząsy z drogi, oszczędzając Twoje ramiona.. Dzięki kompatybilności z DuoTrap S łatwo bezprzewodowo śledzić przejażdżki, więc możesz ustalić cele i śledzić swoje postępy w ich osiągnięciu. |
Rama | 100 Series Alpha Aluminum, tapered head tube, internal routing, fender mounts, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12 thru axle |
Rozmiar Ram | 52; 56; 54; 44; 58; 61; 49 |
Widelec | Domane AL carbon, tapered alloy steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Elite, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Comp VR-C, alloy 31.8mm, 100mm reach, 124mm drop |
Manetki | Shimano Claris R2000, 8 speed |
Hamulce | Tektro C550 mechanical disc brake, dual piston, flat mount, 160mm rotor |
Korba | Shimano RS200, 50/34 (compact) |
Środek Suportu | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x32c |
Przerzutka przód | Shimano Claris R2000, 31.8mm clamp |
Przerzutka Tył | Shimano Claris R2000, long cage, 34T max cog |
Kaseta | Shimano HG31, 11-32, 8 speed |
Opony | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x32c |
Wspornik siodła | Bontrager Approved, alloy, 27.2mm, 8mm offset |
Siodło | Bontrager P3 Verse, steel rails, 145mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.