Kolor | Era White/Carbon Smoke Gloss Trek Black/Matte Trek Black |
---|---|
Opis | Lekka, wygodna rama i wysokiej jakości części czynią z tego roweru idealną platformę na długie i szybkie przejażdżki grupowe. Wyjątkowy, zagięty w kierunku haków widelec z włókna węglowego z IsoSpeed, pochłania wstrząsy z drogi, oszczędzając Twoje ramiona.. Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają precyzyjne i zrównoważone hamowanie w każdych warunkach. Większy prześwit na opony pozwala założyć szersze ogumienie, które poprawia przyczepność i stabilność na ubitych drogach gruntowych i szutrowych. |
Rama | 100 Series Alpha Aluminum, tapered head tube, internal routing, fender mounts, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12 thru axle |
Rozmiar Ram | 54; 52; 56; 44; 61; 58; 49 |
Widelec | Domane AL carbon, tapered alloy steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Elite, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Comp VR-C, alloy 31.8mm, 100mm reach, 124mm drop |
Manetki | Shimano Tiagra R4725, 10 speed |
Hamulce | Shimano Tiagra hydraulic disc |
Korba | Shimano Tiagra 4700, 50/34 |
Środek Suportu | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x32c |
Przerzutka przód | Shimano Tiagra 4700, 31.8mm clamp |
Przerzutka Tył | Shimano Tiagra 4700, long cage, 34T max cog |
Kaseta | Shimano HG500, 11-32, 10 speed |
Opony | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x32c |
Wspornik siodła | Bontrager Approved, alloy, 27.2mm, 8mm offset |
Siodło | Bontrager P3 Verse, steel rails, 145mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.