Kolor | Lithium Grey/Trek Black |
---|---|
Opis | Ten wszechstronny rower z łatwością poradzi sobie na trudnych trasach, wymagających przejażdżkach, wyścigach, a nawet podczas jazdy na lekkim szutrze. Wyjątkowy, zagięty w kierunku haków widelec z włókna węglowego z IsoSpeed, pochłania wstrząsy z drogi, oszczędzając Twoje ramiona.. Bezdętkowy montaż opon ogranicza nie tylko całkowitą masę roweru, ale też szansę przebicia opony. Większy prześwit na opony pozwala założyć szersze ogumienie, które poprawia przyczepność i stabilność na ubitych drogach gruntowych i |
Rama | 100 Series Alpha Aluminum, tapered head tube, internal routing, fender mounts, DuoTrap S compatible, flat mount disc, 142x12 thru axle |
Rozmiar Ram | 61; 56; 58; 54; 52; 49; 44 |
Widelec | Domane AL carbon, tapered alloy steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Elite, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Elite IsoZone VR-SF, alloy, 31.8mm, internal Di2 r |
Manetki | Shimano 105 R7020, 11 speed |
Hamulce | Shimano 105 hydraulic disc |
Korba | Shimano 105 R7000, 50/34 (compact) |
Środek Suportu | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x32c |
Przerzutka przód | Shimano 105 R7000, 31.8mm clamp |
Przerzutka Tył | Shimano 105 R7000, long cage, 34T max cog |
Kaseta | Shimano 105 HG700-11, 11-34, 11 speed |
Opony | Bontrager R1 Hard-Case Lite, wire bead, 60 tpi, 700x32c |
Wspornik siodła | Bontrager Approved, alloy, 27.2mm, 8mm offset |
Siodło | Bontrager P3 Verse, steel rails, 145mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.