Powerfly Sport 4 Equipped

Trek Bikes Powerfly Sport 4 Equipped Cena 17679 zł
Kolor Lithium Grey/Trek Black
Opis System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi, a dodatkowo umożliwia założenie koszyka na bidon. Nowy, jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i wydajniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór. Kontroler Purion oferuje funkcję wspomagania prowadzenia Walk Assist
Rama Alpha Platinum Aluminum, Removable Integrated Battery (RIB), tapered head tube, Control Freak internal routing, Motor Armor, Boost148, 12mm thru axle
Rozmiar Ram M (29" wheel); L (29" wheel); XL (29" wheel); XS (27.5" wheel); S (27.5" wheel)
Widelec SR Suntour XCM 34, coil spring, preload, lockout, tapered steerer, 44mm offset, Boost110,
Wspornik Kierownicy Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree, 80mm l
Kierownica Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise, 720mm width
Manetki Shimano Deore M4100, 10 speed
Hamulce Tektro HD-M275 hydraulic disc, 203mm rotors
Korba FSA Bosch CK-220, 36T ring, 165mm length
Środek Suportu Bontrager LT4 Expert, reflective strip, wire bead, 60 tpi, 29x2.40""
Przerzutka Tył Shimano Deore M5120, long cage
Kaseta Shimano Deore M4100, 11-46, 10 speed
Pedały VP-536 nylon platform
Opony Bontrager LT4 Expert, reflective strip, wire bead, 60 tpi, 29x2.40""
Wspornik siodła Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset, 400mm length
Siodło Bontrager Commuter Comp, 165mm width

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie elektryczne
Trek Powerfly FS 4 Equipped 25279 zł
Trek Dual Sport 2 Equipped 3919 zł
Trek Dual Sport 2 Equipped Stagger 3919 zł

Rowery Górskie Elektryczne

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.