Kolor | Dark Prismatic Trek Black/Radioactive Red |
---|---|
Opis | Zyskujesz lepszą trakcję i kontrolę, a to wszystko za sprawą ulepszonych części, z których nie wyrośniesz, nawet gdy już rozwiniesz skrzydła. Otrzymujesz solidny rower na szlak, gotów dotrzymać Ci tempa. Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów. Szerokie koła lepiej trzymają opony, więc zyskujesz pewniejsze prowadzenie i kontrolę. |
Rama | Alpha Platinum Aluminum, tapered head tube, Knock Block, Control Freak internal routing, downtube guard, ISCG 05, magnesium rocker link, Mino Link, ABP, Boost148, 130mm travel |
Rozmiar Ram | ML (29" wheel); M (29" wheel); XL (29" wheel); S (29" wheel); S (27.5" wheel); XS (27.5" wheel); L (29" wheel); XXL (29" wheel) |
Widelec | RockShox 35 Gold, DebonAir spring, Motion Control damper, tapered steerer, 44mm offset, Bo |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Rhythm Comp, 31.8mm, Knock Block, 0 degree |
Kierownica | Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise |
Manetki | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Hamulce | Shimano hydraulic disc, MT401 lever, MT400 caliper |
Korba | SRAM NX Eagle, DUB, 30T steel ring, Boost |
Środek Suportu | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 29x2.60"" |
Przerzutka Tył | SRAM NX Eagle |
Kaseta | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 speed |
Opony | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 29x2.60"" |
Wspornik siodła | TranzX JD-YSP18 dropper, internal routing, 31.6mm |
Siodło | Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.