Fuel EX 7

Trek Bikes Fuel EX 7 Cena 15279 zł
Kolor Dark Prismatic Trek Black/Radioactive Red
Opis Zyskujesz lepszą trakcję i kontrolę, a to wszystko za sprawą ulepszonych części, z których nie wyrośniesz, nawet gdy już rozwiniesz skrzydła. Otrzymujesz solidny rower na szlak, gotów dotrzymać Ci tempa. Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów. Szerokie koła lepiej trzymają opony, więc zyskujesz pewniejsze prowadzenie i kontrolę.
Rama Alpha Platinum Aluminum, tapered head tube, Knock Block, Control Freak internal routing, downtube guard, ISCG 05, magnesium rocker link, Mino Link, ABP, Boost148, 130mm travel
Rozmiar Ram ML (29" wheel); M (29" wheel); XL (29" wheel); S (29" wheel); S (27.5" wheel); XS (27.5" wheel); L (29" wheel); XXL (29" wheel)
Widelec RockShox 35 Gold, DebonAir spring, Motion Control damper, tapered steerer, 44mm offset, Bo
Wspornik Kierownicy Bontrager Rhythm Comp, 31.8mm, Knock Block, 0 degree
Kierownica Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise
Manetki SRAM NX Eagle, 12 speed
Hamulce Shimano hydraulic disc, MT401 lever, MT400 caliper
Korba SRAM NX Eagle, DUB, 30T steel ring, Boost
Środek Suportu Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 29x2.60""
Przerzutka Tył SRAM NX Eagle
Kaseta SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 speed
Opony Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 29x2.60""
Wspornik siodła TranzX JD-YSP18 dropper, internal routing, 31.6mm
Siodło Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie na pełnym zawieszeniu
Trek Top Fuel 7 Deore/XT 16479 zł
Trek Top Fuel 8 19879 zł
Trek Top Fuel 9.9 XX1 AXS 57679 zł

Rowery Górskie

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.