E-Caliber 9.6

Trek Bikes E-Caliber 9.6 Cena 32979 zł
Kolor Satin Lithium Grey/Trek Black
Opis Silnik jest jak pomocna dłoń na podjazdach i podczas długich tras, ale jego wspomaganie jest bardziej naturalne i pozwala cieszyć się wrażeniami z jazdy bliższymi tradycyjnej maszynie niż typowemu elektrycznemu rowerowi górskiemu. Dodatkowo, cały układ napędowy, w tym silnik, łatwo zdemontować. Po prostu wyjmij go, załóż dołączoną osłonę, a zostanie standardowy rower górski, ale teraz lżejszy o 2,9 kg. IsoStrut zapewnia wystarczający skok z tyłu dla przyczepności i komfortu w cross country, a jednocześnie waż
Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, IsoStrut, 60 mm skoku
Rozmiar Ram S (29" wheel); XL (29" wheel); M (29" wheel); L (29" wheel)
Widelec RockShox 35 Gold RL, 120 mm skoku
Hamulce Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano MT420/MT4100
Środek Suportu Bontrager XR3 Team Issue 29x2,40?
Przerzutka Tył Shimano Deore, 12 biegów
Obręcze Bontrager Kovee Comp 23, Rapid Drive 108;
Opony Bontrager XR3 Team Issue 29x2,40?
Wspornik siodła Sztyca regulowana TranzX JD-YSP18
Siodło

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie elektryczne na pełnym zawieszeniu
Trek X-Caliber 8 6539 zł
Trek E-Caliber 9.9 XTR 57979 zł
Trek X-Caliber 9 8039 zł

Rowery Górskie Elektryczne

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.