Kolor | Amethyst Dark Prismatic/Trek Black Trek White/Blue Radioactive Coral to Yellow Fade Viper Red/Trek White |
---|---|
Opis | SRAM RED eTap AXS oferuje najbardziej inteligentną i najpłynniejszą bezprzewodową zmianę biegów na rynku. Możesz wyregulować stopień pochłaniania wstrząsów ramy za pomocą prostego przesunięcia suwaka. Elegancki schowek umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu. Rower ten przekraczał metę jako pierwszy na najbardziej znanych jednodniowych Klasykach, w tym Paryż-Roubaix i Flandrii. |
Rama | 700 Series OCLV Carbon, front IsoSpeed, adjustable rear IsoSpeed, internal storage, tapered head tube, internal cable routing, 3S chain keeper, DuoTrap S compatible, fender mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle |
Rozmiar Ram | 54; 56; 50; 52; 58; 60; 47; 62 |
Widelec | Domane SLR carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mou |
Wspornik Kierownicy | Bontrager XXX, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager Pro IsoCore VR-CF, OCLV Carbon, 31.8mm, internal D |
Manetki | SRAM RED eTap AXS, 12 speed |
Hamulce | SRAM Red eTap AXS hydraulic disc, flat mount |
Korba | SRAM Red AXS Power Meter, 46/33, DUB spindle |
Środek Suportu | Bontrager R4 320 Handmade Clincher, Hard-Case Lite, 320 tpi, 700x28c |
Przerzutka przód | SRAM RED eTap AXS, braze-on |
Przerzutka Tył | SRAM RED eTap AXS, Orbit chain management, 33T max cog |
Kaseta | SRAM RED XG-1290, 10-33, 12 speed |
Opony | Bontrager R4 320 Handmade Clincher, Hard-Case Lite, 320 tpi, 700x28c |
Wspornik siodła | Bontrager carbon internal seatmast cap, integrated light mou |
Siodło | Bontrager P3 Verse Pro, carbon rails |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.