Marlin 4

Trek Bikes Marlin 4 Cena 2519 zł
Kolor Magenta Matte Anthracite Matte Trek Black Voodoo Aloha Green
Opis To prawdziwy rower górski, który idealnie sprawdza się podczas codziennych dojazdów do pracy, na uczelnię, czy też po prostu kiedy chcesz dojechać z punktu A do B, a nawierzchnia się nie liczy. Dzięki mocowaniom na bagażnik i błotnik łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy.. Na mniejszych ramach (XS i S) założyliśmy dźwignie o krótszym zakresie ruchu chwytu, dzięki którym osobom z mniejszymi dłoniami łatwiej i wygodniej hamować. Modele Marlin
Rama Alpha Silver Aluminum, internal routing, chainstay disc brake mount, rack and kickstand mount, 135x5mm QR
Rozmiar Ram XL (29" wheel); M (29" wheel); XS (27.5" wheel); S (27.5" wheel); ML (29" wheel); XXL (29" wheel); L (29" wheel)
Widelec SR Suntour XCE 28, coil spring, preload, 100mm QR, 100mm travel
Wspornik Kierownicy Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree
Kierownica Bontrager alloy, 31.8mm, 5mm rise
Manetki Shimano Altus EF500, 7 speed
Hamulce Tektro MD-M280 mechanical disc, 160mm rotor
Korba Shimano Tourney TY301, 42/34/24
Środek Suportu Bontrager XR2 Comp, wire bead, 30tpi, 2.20""
Przerzutka przód Shimano Tourney TY300, 34.9mm clamp, down swing, down pull
Przerzutka Tył Shimano Tourney TY300, long cage, 34T max cog
Kaseta Shimano TZ500, 14-28, 7 speed
Pedały VP-536 nylon platform
Opony Bontrager XR2 Comp, wire bead, 30tpi, 2.20""
Wspornik siodła Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset
Siodło Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie
Trek Marlin 7 4419 zł
Trek Marlin 5 3019 zł
Trek Marlin 8 4919 zł

Rowery  Górskie

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.