Kolor | Magenta Matte Anthracite Matte Trek Black Voodoo Aloha Green |
---|---|
Opis | To prawdziwy rower górski, który idealnie sprawdza się podczas codziennych dojazdów do pracy, na uczelnię, czy też po prostu kiedy chcesz dojechać z punktu A do B, a nawierzchnia się nie liczy. Dzięki mocowaniom na bagażnik i błotnik łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy.. Na mniejszych ramach (XS i S) założyliśmy dźwignie o krótszym zakresie ruchu chwytu, dzięki którym osobom z mniejszymi dłoniami łatwiej i wygodniej hamować. Modele Marlin |
Rama | Alpha Silver Aluminum, internal routing, chainstay disc brake mount, rack and kickstand mount, 135x5mm QR |
Rozmiar Ram | XL (29" wheel); M (29" wheel); XS (27.5" wheel); S (27.5" wheel); ML (29" wheel); XXL (29" wheel); L (29" wheel) |
Widelec | SR Suntour XCE 28, coil spring, preload, 100mm QR, 100mm travel |
Wspornik Kierownicy | Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager alloy, 31.8mm, 5mm rise |
Manetki | Shimano Altus EF500, 7 speed |
Hamulce | Tektro MD-M280 mechanical disc, 160mm rotor |
Korba | Shimano Tourney TY301, 42/34/24 |
Środek Suportu | Bontrager XR2 Comp, wire bead, 30tpi, 2.20"" |
Przerzutka przód | Shimano Tourney TY300, 34.9mm clamp, down swing, down pull |
Przerzutka Tył | Shimano Tourney TY300, long cage, 34T max cog |
Kaseta | Shimano TZ500, 14-28, 7 speed |
Pedały | VP-536 nylon platform |
Opony | Bontrager XR2 Comp, wire bead, 30tpi, 2.20"" |
Wspornik siodła | Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset |
Siodło | Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.