Kolor | Deep Dark Blue |
---|---|
Opis | Nowy bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najbardziej responsywną zmianę biegów w historii. Regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala dopasować stopień pochłaniania wstrząsów wedle uznania i wyposażony jest w elastomer zapewniający płynne, kontrolowane i stabilne odbicie. Wszystkie korzyści aerodynamiczne Madone, a do tego możliwość założenia lemondki na triathlony i czasówki. Hamulce tarczowe zapewniają lepszą skuteczność hamowania oraz dodatkowy prześwit na szersz |
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, aerodynamiczne kształty rur KVF, IsoSpeed |
Rozmiar Ram | 62; 52; 60; 58; 47; 54; 50; 56 |
Widelec | Madone KVF w pełni z włókna węglowego |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra |
Środek Suportu | Bontrager R3, 700x25 |
Przerzutka Tył | Shimano Ultegra Di2 |
Obręcze | Bontrager Aeolus Pro 51; |
Opony | Bontrager R3, 700x25 |
Siodło |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Pasja. Moc. Osiągi. Te lekkie, zwinne rowery sprawią, że wysuniesz się na czoło stawki.
Każdy element roweru szosowego, od projektu ramy po każdy wybrany komponent ma ten sam cel - stworzyć najlżejszy, najsztywniejszy i najbardziej aerodynamiczny rower jak to tylko możliwe.
Wsiądź na rower i wyruszaj w trasę, nie ważne czy będzie to sprint po płaskim terenie czy wielogodzinna wspinaczka na szczyt. Gdy decydujesz się połykać kilometry, nie ma lepszego sposobu na długi dzień w siodle jak na rowerze szosowym.