Powerfly FS 4 625

Trek Bikes Powerfly FS 4 625 Cena 22979 zł
Kolor Crimson/Lithium Grey Dark Aquatic/ Trek Black Matte Gunmetal/Matte Black
Opis W przypadku e-MTB konstrukcja full suspension kompletnie zmienia warunki gry: wyrównuje trudny teren, dzięki czemu możesz w pełni wykorzystać system wspomagania pedałowania Bosch. Akumulator 625 Wh, to jeszcze więcej mocy na jednym ładowaniu, a to oznacza więcej jazdy i więcej przyjemności. System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, można go z łatwością wyjąć bez uż
Rama Alpha Platinum Aluminum, Removable Integrated Battery (RIB), tapered head tube, Knock Block, internal routing, Motor Armor, magnesium rocker link, rack and fender mount, ABP, Boost148, 100mm travel
Rozmiar Ram M (29" wheel); XL (29" wheel); XS (27.5" wheel); L (29" wheel); S (27.5" wheel)
Widelec SR Suntour XCR 34, air spring, LO R damper, hydraulic lockout, tapered steerer, 44mm offse
Wspornik Kierownicy Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree
Kierownica Bontrager alloy, 31.8mm, 15mm rise
Manetki Shimano Deore M4100, 10 speed
Hamulce Tektro HD-M275 hydraulic disc
Korba FSA Bosch CK-220, 36T ring, 165mm length
Środek Suportu Bontrager XR3 Comp, wire bead, 30tpi, 29x2.30""
Przerzutka Tył Shimano Deore M5120, long cage
Kaseta Shimano Deore M4100, 11-46, 10 speed
Pedały VP-536 nylon platform
Opony Bontrager XR3 Comp, wire bead, 30tpi, 29x2.30""
Wspornik siodła TranzX JD-YSP18 dropper, internal routing, 31.6mm
Siodło Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie elektryczne na pełnym zawieszeniu
Trek Powerfly 4 625 18179 zł
Trek Powerfly 7 23979 zł
Trek Powerfly FS 4 500 21979 zł

Rowery Górskie Elektryczne

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.