Kolor | Lithium Grey/Factory Orange |
---|---|
Opis | Napęd oparty na SRAM GX Eagle AXS działa inteligentnie, płynnie i całkowicie bezprzewodowo. RE:aktiv z Thru Shaft pracuje szybciej niż normalny damper, więc lepiej trzyma się terenu i pozwala Ci zachować pełną kontrolę. Widelec Fox Performance 36 oferuje 4-stopniową regulację tłumienia, dzięki czemu zawieszenie znacznie lepiej reaguje nie nierówności terenu.. Rozszerzyliśmy nasz zakres rozmiarów, aby zapewnić lepsze dopasowanie wszystkim rowerzystom. Dodatkowo, dostajesz najszybsze koła pasujące do Twojej ramy |
Rama | OCLV Mountain Carbon main frame & stays, internal storage, tapered head tube, Knock Block, Control Freak internal routing, Carbon Armor, ISCG 05, magnesium rocker link, Mino Link, ABP, Boost148, 130mm travel |
Rozmiar Ram | XS (27.5" wheel); L (29" wheel); XL (29" wheel); M (29" wheel); ML (29" wheel); S (27.5" wheel); S (29" wheel) |
Widelec | Fox Performance 36, Float EVOL air spring, GRIP damper, tapered steerer, 44mm offset, Boos |
Wspornik Kierownicy | Bontrager Line Pro, 35mm, Knock Block, Blendr compatible, 0 |
Kierownica | Bontrager Line Pro, OCLV Carbon, 35mm, 27.5mm rise, 780mm wi |
Manetki | SRAM GX Eagle AXS, 12 speed |
Hamulce | SRAM G2 RS 4-piston hydraulic disc |
Korba | SRAM GX Eagle, DUB, 30T alloy ring, 52mm chainline |
Środek Suportu | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 29x2.60"" |
Przerzutka Tył | SRAM GX Eagle AXS |
Kaseta | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12 speed |
Opony | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 29x2.60"" |
Wspornik siodła | Bontrager Line Elite dropper, MaxFlow, internal routing, 31. |
Siodło | Bontrager Arvada, austenite rails, 138mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.