Kolor | Carbon Blue Smoke/Trek Black Matte Olive Grey |
---|---|
Opis | Prędzej Ty wymiękniesz niż damper FOX DPX2?został zbudowany po to, aby pomóc Ci wycisnąć wszystko z długich zakręconych zjazdów. Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu. Zgrabny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę. |
Rama | Włókno węglowe OCLV Mountain, wbudowany schowek, 160 mm skoku |
Rozmiar Ram | S (29" wheel); ML (29" wheel); XL (29" wheel); L (29" wheel); M (29" wheel) |
Widelec | Fox Rhythm 36, 170 mm skoku |
Hamulce | Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano Deore |
Środek Suportu | Bontrager XR5 Team Issue TLR 29x2,50? |
Przerzutka Tył | Shimano SLX/XT, 12 biegów |
Obręcze | Bontrager Line Comp 30, Rapid Drive 54; |
Opony | Bontrager XR5 Team Issue TLR 29x2,50? |
Wspornik siodła | Sztyca regulowana TranzX JD-YSP39 |
Siodło |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.