Kolor | Gloss Radioactive Red/Matte Black Gloss Alpine Navy Smoke/White Marigold/Radioactive Red/Black Blue Smoke/Radioactive Coral |
---|---|
Opis | Silnik jest jak pomocna dłoń na podjazdach i podczas długich tras, ale jego wspomaganie jest bardziej naturalne i pozwala cieszyć się wrażeniami z jazdy bliższymi tradycyjnej maszynie niż typowemu elektrycznemu rowerowi górskiemu. Dodatkowo, cały układ napędowy, w tym silnik, łatwo zdemontować. Po prostu wyjmij go, załóż dołączoną osłonę, a zostanie standardowy rower górski, ale teraz lżejszy o 2,9 kg. IsoStrut zapewnia wystarczający skok z tyłu dla przyczepności i komfortu w cross country, a jednocześnie waż |
Rama | Włókno węglowe OCLV Mountain, IsoStrut, 60 mm skoku |
Rozmiar Ram | L (29" wheel); S (29" wheel); M (29" wheel); XL (29" wheel) |
Widelec | RockShox SID Select+, 120 mm skoku |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM G2 RSC |
Środek Suportu | Bontrager XR3 Team Issue 29x2,40? |
Przerzutka Tył | SRAM GX Eagle, 12 biegów |
Obręcze | Bontrager Kovee Pro 30, z włókna węglowego, Rapid Drive 108; |
Opony | Bontrager XR3 Team Issue 29x2,40? |
Wspornik siodła | Sztyca regulowana Bontrager Line Elite |
Siodło |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.