Kolor | Gloss Radioactive Red / Nautical Gloss Alpine / Gloss Dnister Fade |
---|---|
Opis | To jeden z naszych najpopularniejszych rowerów i nie bez powodu. Zyskujesz maksimum korzyści plus maksimum wszechstronności?to w 100% wyścigowy rower górski, ale z mocowaniami bagażnika tylnego, więc możesz z niego korzystać również podczas dojazdów do pracy. Sprężynę powietrzną Solo Air zastosowaną w widelcu RockShox można z łatwością dopasować do wagi rowerzysty i jest jednocześnie lżejsza niż standardowa. Bezdętkowy montaż opon ogranicza nie tylko całkowitą masę roweru, ale też szansę przebicia opony. Napęd |
Rama | Alpha Silver Aluminum, internal routing, chainstay disc brake mount, rack and kickstand mount, 135x5mm QR |
Rozmiar Ram | XXL (29" wheel); XL (29" wheel); ML (29" wheel); XXS (26" wheel); L (29" wheel); M (29" wheel); XS (27.5" wheel); S (27.5" wheel) |
Widelec | RockShox Judy Silver, Solo Air spring, rebound adjust, TurnKey hydraulic lockout, 100mm QR |
Wspornik Kierownicy | Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree |
Kierownica | Bontrager alloy, 31.8mm, 5mm rise |
Manetki | SRAM SX Eagle, 12 speed |
Hamulce | Shimano MT200 hydraulic disc |
Korba | SRAM SX Eagle, 30T steel ring |
Środek Suportu | Maxxis Ardent Race, tubeless, EXO casing, folding bead, 60tpi |
Przerzutka Tył | SRAM SX Eagle |
Kaseta | SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 speed |
Pedały | VP-536 nylon platform |
Opony | Maxxis Ardent Race, tubeless, EXO casing, folding bead, 60tpi |
Wspornik siodła | Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset, 400mm length |
Siodło | Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.