Marlin 8

Trek Bikes Marlin 8 Cena 4919 zł
Kolor Gloss Radioactive Red / Nautical Gloss Alpine / Gloss Dnister Fade
Opis To jeden z naszych najpopularniejszych rowerów i nie bez powodu. Zyskujesz maksimum korzyści plus maksimum wszechstronności?to w 100% wyścigowy rower górski, ale z mocowaniami bagażnika tylnego, więc możesz z niego korzystać również podczas dojazdów do pracy. Sprężynę powietrzną Solo Air zastosowaną w widelcu RockShox można z łatwością dopasować do wagi rowerzysty i jest jednocześnie lżejsza niż standardowa. Bezdętkowy montaż opon ogranicza nie tylko całkowitą masę roweru, ale też szansę przebicia opony. Napęd
Rama Alpha Silver Aluminum, internal routing, chainstay disc brake mount, rack and kickstand mount, 135x5mm QR
Rozmiar Ram XXL (29" wheel); XL (29" wheel); ML (29" wheel); XXS (26" wheel); L (29" wheel); M (29" wheel); XS (27.5" wheel); S (27.5" wheel)
Widelec RockShox Judy Silver, Solo Air spring, rebound adjust, TurnKey hydraulic lockout, 100mm QR
Wspornik Kierownicy Bontrager alloy, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree
Kierownica Bontrager alloy, 31.8mm, 5mm rise
Manetki SRAM SX Eagle, 12 speed
Hamulce Shimano MT200 hydraulic disc
Korba SRAM SX Eagle, 30T steel ring
Środek Suportu Maxxis Ardent Race, tubeless, EXO casing, folding bead, 60tpi
Przerzutka Tył SRAM SX Eagle
Kaseta SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 speed
Pedały VP-536 nylon platform
Opony Maxxis Ardent Race, tubeless, EXO casing, folding bead, 60tpi
Wspornik siodła Bontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset, 400mm length
Siodło Bontrager Arvada, steel rails, 138mm width

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie
Trek Marlin 7 4419 zł
Trek Marlin 4 2519 zł
Trek Marlin 5 3019 zł

Rowery  Górskie

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.